תיאור
חלק ראשון: יוזמות בנושא: "אלימות בית ספרית"
- אורלי אינס-קניג, יגאל בן-שלום
אילת – עיר ללא אלימות - קלודי טל
הכשרת מורים לפיתוח כישורים חברתיים כאמצעי למניעת אלימות - אליעזר יריב
שיחת משמעת ככלי לטיפול באירועי אלימות - פנינה שפי, יפה בר-זיו
תכניות התערבות באלימות בית ספרית – במסגרות של חינוך מיוחד
חלק שני: יוזמות חינוכיות שונות
- מירי הראל, עדנה בשן
אתיקה מקצועית בהכשרת מורים – סיפורו של תהליך חינוכי - לאה ברץ, רוני ריינגולד
לכו בדרך הישר – להעתיק זה מיותר - רוני ריינגולד
לימודים נפרדים כבסיס לדיאלוג פלורליסטי עתידי מיטבי – חקר מקרה של מסלול ללימודי תעודת הוראה - יאיר עמרם
שינוי בהבנת הנקרא באמצעות מועדוניות ביישובי הנגב - נילי פלטי
הבנת הקוד האלפביתי בעזרת מחשב כגורם מזרז בתהליך לימוד הקריאה אצל ילדים בעלי לקות למידה - ענת אוסטר-לוינץ, מורן בוסקילה
הוראת מדעי המחשב בכיתת י מב"ר - רונן יצחקי
מילה, מחשבה, תנועה, מרחב, צבע, רגש, צליל – אינטיליגנציות מרובות ככלי פדגוגי ויצירתי בתאטרון המחול - שוש מלאת
שותפות מכללת "אחוה" ובית ספר "אחוות אחים": מודל ייחודי להתפתחות מקצועית בדגש דיסציפלינרי