תיאור
עיון ומחקר בחינוך
-
-
יעל פישר, יצחק פריד
ההורים ובית הספר: יחסי גומלין ומעורבות
- יערית בוקק-כהן, ניצה דוידוביץ
יופי של הערכות: האם סטודנטיות מושפעות יותר מסטודנטים מהופעתו החיצונית של המרצה? -
יונינה דור, נעמי דה-מלאך
על הוראה ביקורתית של סיפורים מן המקרא מקרה המבחן של "לא השאירו כל נשמה" בספר יהושע - אילנה אלקד-להמן, יצחק גילת
יצירתו של חיים נחמן ביאליק בזמננו: מה זוכרים ומדוע? - שרה זמיר, שרה האופטמן
דיוקנו של היהודי בטקסטים הספרותיים הכלולים בתכנית הלימודים העכשווית לבגרות בעברית עבור תלמידי החטיבה העליונה במגזר הערבי - אביבה קליגר
בין המיצ"ב למצב: תפיסות מנהלים ומורים את מטרות המיצ"ב לעומת המטרות המוצהרות - אלה שובל
הקשר בין פעילויות לימוד תוך כדי תנועה לבין שיפור בהישגים לימודיים בנושא זוויות
-
הזמנה לדיון
-
-
- יוסף אבינון
הזמנה לדיון – האם בית הספר יכול לחנך? - אריה ברנע
בית הספר יכול לחנך – תגובה להזמנה לדיון - יורם הרפז
כן, בית ספר יכול לחנך – תגובה להזמנה לדיון
- יוסף אבינון
-