תיאור
- עינת גוברמן, מיכל גולן, אברהם (רמי) יוגב, גילה נגר
שיתוף פעולה בין חוקרים לקובעי מדיניות במחקר
עיון ומחקר בחינוך
- רחל ארנון, פנינה פרנקל, עדנה רובין
למה לי להיות מורה? גורמי משיכה וגורמי דחייה בבחירת מקצוע ההוראה - רוני לידור, נעמי פייגין, ברברה פרסקו, רחל טלמור, חגי קופרמינץ
התכנית "מתווים מנחים להכשרה להוראה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל" במכללות האקדמיות לחינוך: ההטמעה, ההתאמה לתכניות הלימודים לתואר ראשון ועמדות חברי הסגל - רמה קלויר, ג׳ודי גולדנברג
עיצוב המדיניות של תכנית המצוינים במכללות (רג״ב: ראש גדול בהוראה) באמצעות שימוש במחקרי בוגרים - ניצה שוובסקי, ג'ודי גולדנברג, אורנה שץ-אופנהיימר, ליאת בסיס
דברים שרואים מכאן לא רואים משם: אחריותם ומעורבותם של מנהלים וחונכים בהתמחות בהוראה - סמדר דוניצה-שמידט, רות זוזובסקי
ביקוש והיצע של מורים במערכת החינוך: נקודת המבט הבית-ספרית - רינת ארביב אלישיב, ורדה צימרמן
מיהו המורה הנושר? מאפיינים דמוגרפיים, תעסוקתיים ומוסדיים של הנושרים מהוראה - אורית אבידב-אונגר, רוני ריינגולד
ממדיניות ליישום: הרפורמה במדיניות הפיתוח המקצועי בישראל – נקודת המבט של מחוזות משרד החינוך - שלומית אבדור
השתלמות מורים היא רק תחילתה של דרך: ההקשר האישי וההקשר המערכתי בפיתוח מקצועי של מורים