תיאור
עיון ומחקר בחינוך
- זהר טל, חיה אלטרץ
עוגני קריירה אישיים ובחירת תכנית לימודים לתואר שני בחינוך - בועז צבר, אורלי עידו
על מורכבותו האידאולוגית של החינוך המיוחד - שמחה שלסקי
"הפגנת נוכחות" לעומת "הקרנת סמכות" בהכשרה לניהול בית ספר: נשים לעומת גברים - ברוריה שישון, אריאלה פופר-גבעון
"עזבו אתכם מאידאולוגיות, רק תנו לנו לחזור הביתה בשלום": מוטיבציות וציפיות באופק המקצועי של סטודנטים ושל בוגרי תכנית מצוינים במכללה - חיה קפלן, אמנון גלסנר, סהר עדס
צרכים פסיכולוגיים בסיסיים ואקספלורציה אצל מורים חדשים כמשאב להבניית זהות מקצועית - טלי גיל, מירה קרניאלי
"כמו פרפר שיוצא מהגולם": סטודנטים לאמנות מלמדים בבית המעצר - לודמילה קריבוש
שימוש ברפרט ככלי להוראה וללמידה בחינוך הגבוה - מלכה גורודצקי, איטו דהן
להיעשות מורה מינורית
ספרים על שולחן המערכת
- יצחק גילת
אתי חגי (2015). חינוך מבקש משמעות: בין פסיכואנליזה לחינוך - מחמוד חליל וזאהר עכרייה
גילה רוסו-צימט, מרגלית זיו ואפנאן מסארווה-סרור (עורכות) (2015).
ילדוּת בחברה הערבית בישראל: סוגיות חינוכיות ומחקריות - יעל אוסטר
אילנה אבישר (עורכת) (2016). אתגר הקיימות: חינוך ואחריות חברתית-סביבת
Abstracts